.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهادی 10 میلیون دلاری قطری ها به قهرمان مازنی ورزشی
پیشنهادی 10 میلیون دلاری قطری ها به قهرمان مازنی ورزشی

قهرمان موی تای جهان گفت: آماده حضوری موفق در رقابت های رزمی بین المللی قطر هستم و با توجه به پیشنهاد 10 میلیون دلاری كشور میزبان ، شرایط را برای حضور در این رقابت ها بررسی خواهم كرد .

شهرام ناظری در گفتگو با مازندلیگ اظهار داشت: قطری ها از طریق واسطه،  پیشنهادی به مبلغ 10 میلیون دلار جهت شرکت در مسابقات رزمی حرفه ای این کشور به بنده داده اند که در حال بررسی این پشنهاد هستم.

وی بیان داشت : كسب عنوان قهرمانی در رقابت های فوق ستارگان جهان در سال گذشته مهمترین دلیل پیشنهاد كشور قطر بود كه تلاش خواهم كرد این عنوان را كه با وجود مصدومیت شدید به دست آمد بار دیگر نیز تكرار كنم .


قهرمان مازندرانی موی تای جهان علت عدم حضور در جام بین المللی ریاست جمهوری را میدان دادن به جوانان توصیف کرد و گفت: این مسابقات بهترین فرصت برای موی تای کاران جوان و با انگیزه کشور است تا کسب تجربه کنند.همچنین ترجیح دادم جهت برطرف شدن کامل مصدومیتم در این مسابقات حضور نیابم.

گفتنی است مبارزان رشته موی تای(تای بوکسینگ) به خاطر طبیعت خشن و تكنیك های زیبای این رشته ورزشی ، از احترام بیشتری در بین طرفداران رشته های رزمی برخوردار هستند.

به گزارش مازندلیگ شهرام ناظری تابستان سال گذشته با وجود مصدومیت شدیدی که گریبانگیرش شده بود موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات فوق ستارگان جهان دست یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 ارديبهشت 1391
بابا دروغه.چرا الکی هر مطلبی را میزنید.یک استعلام از تربیت بدنی و هیات استان کنید اونوقت ببینید این آقا یک قهرمانی استان و کشور دارد؟اگر نمیدونید مسابقات فوق ستارگان موی تای جهان چیه کافیه یک سرچ نو اینترنت کنید.تو اون مسابقات تنها چند نفر از سراسر جهان انتخاب میشن و جایزه میلیون دلاری و تشریفات آنچنانی داره.راستی اگر این آقا فقط بتونه ثابت کنه تو اون مسابقات برای تماشا رفته ما هم قبول میکنیم که اون قهرمان جهانه!!!1
شورابی 19 ارديبهشت 1391
حالا از کجا بدونیم تو دورغ نمی گی ؟
نا شناس 19 ارديبهشت 1391
آقای مدیر سایت لطفا" مدارک قهرمانیشو تو سایت نشون بدید
جواد 11 تير 1391
همه حسودهای بی لیاقت خفه اطلاعا ندارین حرف مفت نزنین استاد ناظری 5 سال به خود من ؟آ»موزش رزمی داد و من در جریان تمام قهرمانیهاش هستم
زمان 21 خرداد 1392
من دربست نوکر استاد ناظری هم هستم به امید موفقیتهای بیشتر
مسلم 26 دي 1392
متاسفانه تنها تفریخ ما ایرانیها مسخره کردن دیگرانه من نمیدونم بعضی افراد چطور به خودشون اجازه بی احترامی به قهرمانان رو میدن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.